فرگوسن: پس از جدايي از يونايتد، به دشت و صحرا مي روم
نوشته شده توسط : ADMIN

سرالکس فرگوسن، مربی منچستریونایتد در صحبتهایی اعلام کرد که پس از آنکه از مربی منچستریوناید کنار برود، می خواهد کاملا فوتبال را کنار بگذارد

این مربی اسکاتلندی 25 سال است که پس از جدایی از تیم آبردین اسکاتلند هدایت یونایتد را برعهده دارد. البته او کمتر نشانه ای برای کنار رفتن از نیمکت مربیگری یونایتد نشان می دهد. رایان گیگز، ستاره باتجربه یونایتد هم اخیرا در صحبتهایی اعلام کرده که این مربی 69 ساله می خواهد برای 5 سال دیگر دراولدترافورد بماند.

فرگوسن در صحبتهایی اعلام کرد که پس از کنار رفتن از نیمکت مربیگری یونایتد، هدایت تیم دیگری را برعهده نخواهد گرفت.

فرگوسن به ای اس پی ان گفت:«من قطعا تمایل زیادی دارم تا هدایت منچستر را برعهده داشته باشم. من هیچ وقت به دنبال هدایت تیم دیگری نمی روم، هیچ شانسی برای این اتفاق نیست. زمانی که از سمت مربیگری یونایتد کنار بروم، به سراغ طبیعت و تماشای غروب آفتاب می روم. »

مربی باتجربه یونایتد ادامه داد:« پس از جدایی از نیمکت یونایتد استراحت خواهم کرد ولی مهمترین نکته برای هر کسی که بازنشسته می شود، این است که فعال باشد. پس من هم علایق و سرگرمی های دیگری برای خودم دست و پا می کنم.»




:: موضوعات مرتبط: ليگ برتر انگليس , ,
:: برچسب‌ها: مربي يونايتد , براي , آينده , پس , از , جدايي , از , يونايتد , پس از , الکس , فرگوسن , الکس فرگوسن ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: